Ми не будимо тут богато писати про історію появи бізнесу лазерної епіляціі в Україні та як стрімко він розвивається, бо це й так відомо, тому скажемо тільки про останні тенденції та гострі проблеми. Якщо ви хочете зайнятися цим бізнесом купивши лазер, будучі повністю відвертими, то це аж ніяк не гарантує вам успіх. Навпаки, вам потрібно буде весь час боротися за його рентабельність.
1. Головна остання тенденція в нашій країні - це величезна кількість китайських підробок (особливо часто на трьоххвильовий лазер від Soprano Alma) та просто китайських лазерів, які продавці називають „німецькими“, „французькими“ і т.п. Ці апарати дуже дешеві, хоча в Україні вони в 2-3 дорожчі, ніж в Китаї, але все одно дешеві (3000-9000$). Чи можна привертати клієнтів такими лазерами?! ТАК! Дуже низька ціна на курси процедур та якісний маркетинг з великими витратами на рекламу може забезпечити значний потік клієнтів на 2-3 роки (це для великих міст, але для маленьких містах цей срок набагато коротчше). Але через деякий час гроші на рекламу не будуть відбиватися: первинних клієнтів стане набагато меньше, а старі клієнти перестануть ходити через незадовільні результати епіляціі. Після чого салон закриється або буде намагатися продати свій бізнес „під ключ“. Особливо часто будуть намагатися продати себе мережі салонів, бо в них на рекламу витрачено сотні тисяч доларів, а просто списати ці гроші буде дуже боляче. Тому вони будуть робити все, щоб хоча б повернути вкладені кошти. Між іншним, через жахливу якість процедур бренд таких мереж теж нічого не вартий, тому новому потенційному власнику доведеться ще робити повний ребрендінг. Але тут головна проблема в тому, що страждають також нормальні салони: значний відстоток їх клієнтів піде робити процедуру за 80% знижкою до „китайців“, а інша частинна первинних клієнтів настільки розчаруються в лазерній епіляції, що надовго або назавжди ії кинуть.
2. Друга проблема – це „спонсорські“ салони та клініки, коли жінка хоче стати бізнес-вумен та за підтримки спонсора купляє багато якісного і дорогого обладнення, яким, як правило, так і не навчиться користуватися. Тут схожа проблема-розчарування з першими пунктом: крутий лазер буде користуватися не за призначенням, а незадоволені клієнти будуть вважати його недостатньо ефективним, хоча проблема буде не в обладнанні, а у відсутності знань у користувача. Нам відомий випадок, коли власниця клініки не могла навіть правильно назвати свій лазер після 1 року роботи ). Через деякий час „бізнес-вумен“ втрачає інтерес до бізнесу або спонсор втомлюється покривати збитки салону.
3. Третя проблема – це проблема рентабельності. Ми аналізували ціни на нові оригінальні лазера та їх запчастини і дійшли висновку, що маржа від процедур суттєво впала за останні 3 роки, оскільки ціни на епіляцію майже не змінювались, а вартість лазерів відомих брендів через всесвітню інфляцію піднялися. В Україні одні за найнижчих цін на лазерну епіляцію в світі! Тому в довгостроковій перспективі всі салони з якісним обладнанням вимушені будуть значно підняти ціни на процедури або почати економити на імпульсах.